» » La rose de fer
eBook La rose de fer ePub

by Brigitte Aubert

• ISBN: 2020255766
  • Author: Brigitte Aubert
  • Publisher: Seuil (June 2, 1995)
  • Other: lrf azw docx mbr

Brigitte Aubert (born in Cannes in March 1956) is a French writer of detective fiction. She has done some screenwriting and had works adapted for film. 1992 : Les Quatre fils du Docteur March. 1993 : La Rose de fer.

Brigitte Aubert (born in Cannes in March 1956) is a French writer of detective fiction. 1994 : Ténèbres sur Jacksonville. 1996 : La Mort des bois (published in English as Death from the Woods). 1997 : Requiem Caraïbe. 2000 : La Morsure des ténèbres. 2000 : Éloge de la phobie. 2000 : La Mort des neiges (published in English as Death from the Snows).

Un roman qui vous plongera en apnée au coeur d'un complot diabolique  . Auteur des 4 Fils du Dr March et de Requiem Caraïbes, Brigitte Aubert signe ici un ouvrage où une angoisse, toujours inévitable, en annonçant fort logiquement une autre plus grande encore, le lecteur est emporté dans un tumulte vertigineux de hantises et de terreurs, dont l'origine fait partie de nos oublis les plus intolérables.

Brigitte Aubert, Bourgmestre de la Ville de Mouscron Rue de la Broche de fer : nouvelles priorités Par la présente, nous avons le plaisir de vous faire part de la modification de priorité dans la rue de l. .

Brigitte Aubert, Bourgmestre de la Ville de Mouscron. Accueillie par Mme Brigitte Aubert, Bourgmestre, et par M. Didier Mispelaere, Echevin de la Santé, Madame Henry a eu l'occasion de visiter l'exposition, avant de participer à une conférence sur la "vision et l'approche des personnes avec une démence en maison de repos". Rue de la Broche de fer : nouvelles priorités Par la présente, nous avons le plaisir de vous faire part de la modification de priorité dans la rue de la Broche de Fer.

ENGLISH DESCRIPTION Book Condition: Used, Good. Signs of wear on the cover. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.

Brigitte Aubert at the Salon of Books in Paris. Brigitte Aubert (born in Cannes in March 1956) is a French writer of detective fiction Novels. Library resources about Brigitte Aubert. Resources in your library. Resources in other libraries.

1992 : Les Quatre fils du Docteur March. 2000 : Le Couturier de la mort. 2002 : Funérarium (Seuil "Policiers"). 2004 : Rapports brefs et étranges avec l'ombre d'un ange (Flammarion "Flammarion noir")

Brigitte Aubert (Aubert, Brigitte). used books, rare books and new books.

Brigitte Aubert (Aubert, Brigitte). Find all books by 'Brigitte Aubert' and compare prices Find signed collectible books by 'Brigitte Aubert'. ISBN 9782020606561 (978-2-02-060656-1) Softcover, Seuil, 2003.

Title: La rose de fer Item Condition: used item in a good condition. See all. About this item.

Brigitte Aubert is a French writer of detective fiction. 2004 : Rapports brefs et étranges avec l'ombre d'un ange (Flammarion "Flammarion noir"). 2005 : Le Chant des sables (Le Seuil "Thriller").

295pages. poche. Broché.